Skip to content

Ta kontakt for en prat!

Vi elsker å prate med folk som er lidenskapelig
opptatt av sine produkter og tjenester.

 

Nyheter

Følg Næringspodden Haugalandet!

Næringspodden Haugalandet ledes av Mona Terjesen og Bjarne Laastad i PYX, som i hver episode lar lytterne få bli bedre kjent med en ledende næringslivsprofil i regionen og virksomheten vedkommende representerer. Podkastserien presenteres i samarbeid med Haugaland Vekst, som arbeider med å tilrettelegge for næringsutvikling i de ti kommunene på Haugalandet. Følg Næringspodden Haugalandet her,…

Les mer

Mona Terjesen til PYX

Den erfarne og allsidige journalisten og redaktøren Mona Terjesen blir ny kommunikasjonsrådgiver i PYX. Terjesen har journalistutdannelse fra Stavanger, og har de siste 15 årene opparbeidet seg solid og allsidig journalistisk erfaring fra Radio 102, TVHaugaland og Tysvær Bygdeblad - i tillegg til å ha vært ansvarlig redaktør i lokalavisene Vestavind i Sveio og Bømlo-nytt.…

Les mer

Stor medieinteresse for årets filmfestival

Den 48. norske filmfestivalen i Haugesund er over, og til tross for at det har vært en annerledes-festival med færre filmer, færre deltakere og større avstand i halvtomme saler, så ble det en veldig vellykket festival med spennende arrangementer, flotte filmer og engasjerte gjester. PYX har i år hatt presseansvar for festivalen og Amandaprisutdelingen, og…

Les mer

PYX i kompaniskap med Schibsted

Schibsted og PYX inngår samarbeid for å kunne tilby kundene sine mest mulig effektive markedsføringsmuligheter. PYX produserer engasjerende innhold og visuell utforming, mens Schibsted sørger for målrettet og solid dekning gjennom lokal synlighet i nasjonale mediehus.

Les mer

Om å holde hjulene i gang – og annonsere riktig

Vi er alle i en krevende situasjon om dagen, og livene for de fleste er snudd på hodet. Det betyr blant annet at enda flere bruker mye tid på nettet, for å søke informasjon – og for å fordrive tid. Målrettet digital annonsering har derfor ekstra sterkt potensial i disse dager, og om du for…

Les mer

Small rooms – GREAT stay

Hotellkjeden Smarthotel følte at de ble for lik konkurrentene i kommunikasjonen sin. Med hjelp fra PYX har de nå fått tydeliggjort merkevaren sin, med selvironi og ærlighet om sine bittesmå hotellrom. Smarthotel er en hurtigvoksende norsk hotellkjede, som startet i 2003 med et nærmest helautomatisk billighotell uten resepsjonist på Forus utenfor Stavanger. Smarthotel var faktisk…

Les mer

Vi utvider samarbeidet med Filmfestivalen

PYX får presseansvaret for Den Norske Filmfestivalen og Amandashowet. PYX innledet i fjor et spennende samarbeid med Den norske Filmfestivalen, og bistod blant annet festivalen med å få på plass ny distribusjonsavtale for Amanda-showet. Å sende showet via VGs kanaler var nytt og annerledes, og sendingen ga 630 000 Amanda-klikk på VG.no den kvelden. I…

Les mer

5 grunner til at du bør ha Google Ads

Skal du være synlig for dine kunder, er det en plattform spesielt du bør vurdere. Her er 5 grunner til at du bør ha Google Ads. Google Ads er Googles eget annonsesystem for søkeordsannonser. Når noen søker på søkeord relatert til dine produkter eller tjenester, kan du kjøpe plass i søkeresultatene for å eksponere bedriften…

Les mer

Ta et kurs hos oss

Hvordan kan du bruke media til å fremme ditt budskap? Hvordan kommunisere når krisen inntreffer? Vil du bli bedre på sosiale medier? Eller kanskje du skulle blitt synlig på Google? Vår kursvirksomhet består av: Medietrening Beredskapskommunikasjon Sosiale Medier - Facebook, Instagram og Snapchat Google Ads Medietrening Hva er en god mediehistorie, og hvordan får du…

Les mer