Skip to content

Ta kontakt for en prat!

Vi elsker å prate med folk som er lidenskapelig
opptatt av sine produkter og tjenester.

kontakt@pyx.no

+47 908 99 717

PYX utvider

Markeds- og kommunikasjonsbyrået PYX har ansatt Susanne Grutle som ny rådgiver.

PYX har opplevd stor økning i oppdragsmengden sin de siste årene, og utvider nå teamet med Susanne Grutle. 29-åringen er opprinnelig fra Langevåg på Bømlo, men har bodd og arbeidet i Haugesund de siste 11 årene. Hun har bakgrunn fra markedsarbeid og kundekontakt i Posten, DnB, Fretex jobboppfølging, og nå sist Bedriftsakademiet.

Susanne Grutle er ny kommunikasjonsrådgiver i PYX (Foto: Espen Solli)

– Jeg har jobbet stadig mer med kommunikasjon i ulike former de siste årene, og trives veldig godt med markedsarbeid. Jeg liker engasjementet jeg opplever i PYX, og måten de jobber med kundene på. Her er det fokus på resultat og effekt, og det er spennende at teamet består av folk med spisskompetanse på hver sine områder. Nå gleder jeg meg masse til å lære, bli kjent med gamle og nye kunder og bidra med det jeg kan, sier Susanne.

Som byrå arbeider PYX med å skape effektiv kommunikasjon og markedsføring for kundene sine, med utgangspunkt i en tydelig strategi, godt og relevant innhold, funksjonelt design og intuitive digitale løsninger. PYX har hovedkontor i Haugesund, men har kunder over hele landet.

– Arbeidstrøkket det siste året har gjort det tydelig for oss at vi må utvide for å kunne tilby kundene våre den kvaliteten i fremtiden som de har vært vant til å få fra PYX. Derfor er vi strålende fornøyde med å ha Susanne med på laget. Hun er ei sprudlende dame med bein i nesa, som er glad i folk og ikke redd for å bli kastet ut på dypt vann. Vi skjønte med én gang at hun ville være riktig for oss, både innad i PYX-gjengen, og ut mot kundene våre, sier daglig leder Jon Andreas Tveit.

PYX går med dette fra fem til seks ansatte, og byrået består nå av Jon Andreas Tveit (daglig leder) Bjarne Laastad (partner/kommunikasjonsrådgiver), Thomas S. Jansen (partner/markedsfører), Helene B. Helgeland (fagleder digitale tjenester), Tina B. Davison (grafisk designer) og Susanne Grutle (markedsfører/kommunikasjonsrådgiver).

 

Flere nyheter

Verdien av god bærekraftskommunikasjon

Hva skal dere fortelle og hvorfor er det viktig? Flere bedrifter gjør en innsats for samfunnet – men lar være å fortelle om det. Kanskje fordi det føles litt smått. Eller fordi man er redd for å trå feil og bli tatt for å pynte på virkeligheten. Ingen vil bli satt til veggs i en…

Les mer

Øvelse i krise-kommunikasjon

Hvordan en virksomhet kommuniserer i en krise-situasjon kan bety mer for omdømmet enn hvordan den håndterer selve krisen. Det vet kapapult-senteret Sustainable Energy på Stord. Sustainable Energy er et verdensledende nasjonalt testsenter for nye bærekraftige energiløsninger, og i et slikt industrielt test-senter må beredskapen alltid være på topp – også på kommunikasjon. – Det avgjørende…

Les mer

Markedsføring ga rekordtall

Etter noen år der det var vanskelig å få ungdom til å velge en maritim utdanningsvei, er det i dag rekordhøye søkertall. Strategisk målrettet markedsføring er en del av forklaringen. For noen år siden slet Maritimt Opplæring med å fylle opp studieplassene som er utgangspunkt for lærlingeplasser til sjøs. I 2018 utarbeidet PYX en markeds-…

Les mer