Innhold

Skal du bygge merkevaren din og klare å engasjere de viktige målgruppene dine, er du nødt til å kommunisere med godt, relevant og poengtert innhold. Hvis ikke målgruppen din opplever innholdet som relevant, vil du ikke klare å nå gjennom.

Hvordan jobber vi?

Har du nettsider, må innholdet engasjere, på samme måte som teksten i brosjyren eller prospektet må gi godt og riktig inntrykk. Kanskje skal du holde en tale eller et viktig innlegg for ansatte, kunder eller samarbeidspartnere, eller det kan være hensiktsmessig å skrive en kronikk om et tema som er relevant for virksomheten og målgruppen din. Og er du bevisst på at en årsmelding med godt innhold kan fungere som et viktig profilerings- og omdømmerktøy?

Hvilket innhold skal du by følgerne dine i sosiale medier? Det er ikke nok at det er viktig for deg, det må også oppleves relevant for dem. Kanskje en engasjerende videoserie kunne vært nyttig? Det finnes helt sikkert nyttige råd og tips dere kan by på.

Skape innhold som blir hørt

For å kunne lage relevant innhold, må du kjenne målgruppen din godt. Gjennom målgruppeprofilering blir vi kjent med dine målgrupper, hvilke budskap som treffer, og hvor vi skal treffe dem.

Riktig budskap til riktig målgruppe

PYX har lang erfaring med å utvikle nyttig, spennende og morsomt innhold som den aktuelle målgruppen faktisk vil ha.

Og når man først har godt innhold, er det selvsagt avgjørende at målgruppen får det med seg. PYX har rådgivere med lang redaksjonell erfaring og omfattende kompetanse på innholdsmarkedsføring.

Kontakt en av våre rådgivere

Våre kommunikasjonseksperter har lang erfaring med å få ditt budskap synlig for de riktige målgruppene.

Ønsker du hjelp til et prosjekt? Legg igjen kontaktinfo under, eller kontakt en av våre konsulenter.