Lønnsom markedsføring
Hvordan kan jeg vite om markedsføringen vår gir effekt? Når du bruker ressurser på å markedsføre, er det viktig å sørge for at markedsføringen får ting til å skje som er lønnsomt for bedriften din. Det kan for eksempel bety flere salg, flere kundehenvendelser, påmeldinger eller økt synlighet i markedet.
I PYX-metoden tar vi utgangspunkt i hva markedsføringen skal føre til, og jobber oss bakover i prosessen fra første kontakt til etablert kundeforhold. På den måten blir budskap, innhold, målretting og kanaler skreddersydd for å nå målene dine.
Datadreven forbedring - målbare resultater
Vårt fokus er alltid på målet ditt, og på hvor godt markedsføringen lykkes i å skape verdi for din bedrift. Derfor står resultatmåling sentralt i PYX-metoden, og du skal alltid vite hvor mye du får igjen for markedsføringen. Vi gjør fortløpende endringer på kampanjer, med mål om å gjøre mer av det som virker, og gir lønnsomhet for deg.
Vellykket markedsføring er mer enn bare en god annonse. Vi ser derfor på alle stegene i kundereisen, også det som foregår etter at kunden kommer inn på nettsiden din. Dermed sikrer vi at flest mulig kommer seg helt i mål – og at du går ikke glipp av salg eller leads.
KI-støttet målretting
Vi bruker den nyeste teknologien for å sikre at markedsføringen din treffer de du bryr deg om. Våre oppsett bruker kunstig intelligens og maskinlæring til å anslå hvilke personer som har størst sannsynlighet for å bli din neste kunde. På den måten brukes ressursene der de har størst sjans til å virke.
Vi kan også optimalisere kampanjer for å bli mest mulig synlige for flest mulig personer, for de som har behov for å nå bredt ut.
Kontakt oss
Nysgjerrig på hvordan du kan gjøre markedsføringen din mer lønnsom? Vi har erfaring fra kunder i et vidt spekter av bransjer, og kan vise til gode resultater! Kontakt oss for en hyggelig prat!
Helene B. Helgeland
Senior markedsrådgiver // Fagansvarlig digitale tjenester
helene@pyx.no // 902 05 506
Susanne Grutle
Markedsfører
susanne@pyx.no // 934 11 021