Skip to content

Ta kontakt for en prat!

Vi elsker å prate med folk som er lidenskapelig
opptatt av sine produkter og tjenester.

 

Fant Emma i Amsterdam

Med base i Amsterdam har Emma Wade fra Haugesund vært global markedskoordinator for Rituals-kjeden. Nå har hun flyttet hjem for å bli digitalmarkedsfører i PYX.

Emma studert International Business Management i England, i tillegg til å ha en bachelorgrad i digital kommunikasjon og markedsføring. De siste årene har hun koordinert globale markedskampanjer og Omni Channel-prosjekter for Rituals Cosmetics fra deres hovedkontor i Amsterdam, men nå har hun flyttet hjem til drømmejobben.

– I Rituals hadde jeg hovedansvar for å iverksette og følge opp kampanjer for Rituals-butikker i alle markedene vi opererte i. Jeg er glad i kampanje-planlegging og analyse, og ser frem til å kunne følge kampanjene gjennom hele løpet for mange av de spennende kundene til PYX. Jeg har fulgt byrået med interesse fra sidelinjen, og føler meg heldig som får jobbe sammen en gjeng med så dyktige fagfolk i hjembyen min, sier Wade.

Wade har også erfaring med ekstern- og intern-kommunikasjon, og et sterkt engasjement for merkevarebygging.

– Med seg fra Nederland har Emma både gode resultater og de beste skussmål, og for oss blir det topp å få internasjonal erfaring på digitalmarkedsføring i tillegg til en stødig og løsningsorientert prosjektleder. Vi skal alltid kunne levere best resultater med vår digital markedsføring, og da er vi avhengige av dyktige folk. Emma blir et fantastisk tilskudd til denne satsingen, sier daglig leder i markeds- og kommunikasjonsbyrået PYX, Bjarne Laastad.

Flere nyheter

Vi lanserer JobbCast, rekruttering på en ny måte

Kun 6 % er aktivt på jobb jakt, mens 21 % følger med på markedet (Den store jobbundersøkelsen, Finn.no). Kanskje din neste kandidat er en av dem? Tidene har forandret seg - det er ikke lenger en kamp om de beste jobbene, men en kamp om de beste hodene. I et mylder av glansede annonser…

Les mer

Verdien av god bærekraftskommunikasjon

Hva skal dere fortelle og hvorfor er det viktig? Flere bedrifter gjør en innsats for samfunnet – men lar være å fortelle om det. Kanskje fordi det føles litt smått. Eller fordi man er redd for å trå feil og bli tatt for å pynte på virkeligheten. Ingen vil bli satt til veggs i en…

Les mer

Øvelse i krise-kommunikasjon

Hvordan en virksomhet kommuniserer i en krise-situasjon kan bety mer for omdømmet enn hvordan den håndterer selve krisen. Det vet kapapult-senteret Sustainable Energy på Stord. Sustainable Energy er et verdensledende nasjonalt testsenter for nye bærekraftige energiløsninger, og i et slikt industrielt test-senter må beredskapen alltid være på topp – også på kommunikasjon. – Det avgjørende…

Les mer