Den italienske landsbyen

Dynamisk strategi som legger føringer fra A til Å

Målsettinger, budsjett, analyse og en oppskrift for hvordan vi effektivt når ut til mulige kjøpere. I 2019 bodde det 689 innbyggere i Aksdal. GL Prosjektservice skal altså bidra til at Aksdal får dobbelt så mange innbyggere de neste årene, og dette skal PYX hjelpe til med.

Den italienske landsbyen får sitt eget visuelle uttrykk

All kommunikasjon og markedsføring av boligprosjektet har en rød tråd. Den tidløse logoen er inspirert av gamle våpenskjold fra den italienske adelen og eliten, og fargene likeså. Det produseres 3D-bilder av interiør og eksteriør, salgsplakater, prospekter, skilter og trykkannonser. Materiellet skal helst friste deg til å klikke inn på www.italiensklandsby.no, der du får en elegant og fullverdig presentasjon av boligprosjektet. Her utviklet vi vår egen intuitive boligvelger for alle plattformer, og 360-visning av alle leilighetene.  Over 100 interessenter ble lokket til salgsstarten på Tysværtunet, i Aksdal.

Boligprosjektet markedsføres både i tradisjonelle- og på sosiale medier

I den italienske landsbyen bygges spesifikke leiligheter, som passer til unge par, småbarnsfamilier med behov for et større antall soverom, godt voksne som vil ha drømmeleiligheten og eldre som vil ha alt på ett plan. Budskap spisses målrettet mot forskjellige målgrupper. En jevn strøm av interessenter har vært i kontakt gjennom hele 2019 – ett av de tøffeste årene for boligmarkedet i tiåret vi akkurat har passert.

Vi takker for tilliten og et fantastisk samarbeid med GL Prosjektservice, og ser fram til fortsettelsen. Er du på utkikk etter det perfekte sted å bo? Nå har du funnet det.

Noe vi kan hjelpe med?

Vi elsker å prate med folk som er engasjerte og entusiastiske rundt sine egne produkter og tjenester. Kontakt oss om det er noe du trenger bistand med!